Kundeservice
Har du spørsmål om et produkt eller en bestilling, har du muligheten nedenfor for å se svar på spørsmålene som ofte dukker opp.
Når sender du bestillingen min?
Mottar vi bestillingen din mandag - torsdag før 16.00 og fredag før 14.00, så sender vi samme dag (forutsatt at den bestilte varen er en lagervare).
Når kan jeg forvente å motta bestillingen min?
I de fleste tilfeller mottar kundene våre bestillingen dagen etter at vi har sendt den. Vi kan imidlertid ikke garantere dette, da forsinkelser etc. kan oppstå. hos speditøren.
Hva betaler jeg i frakt?
Du har mulighet til å se dine fraktsatser i din handelsavtale.
Frakten beregnes individuelt etter størrelse og totalvekt på ordren, samt ut fra hvilken speditør som benyttes.
Hvorfor er det ingen informasjon når jeg klikker på Track and Trace-nummeret mitt?
Du kan kun spore bestillingen din fra det øyeblikket Post Danmark skanner bestillingen din inn, som oftest er rundt kl. 19.00. Du vil imidlertid motta track and trace-nummeret fra oss allerede når vi bestiller bestillingen din, og det vil derfor ta noen timer før du kan "bruke" nummeret til å følge forsendelsen.
Hva om du har sendt meg noe feil?
Så er det bare å sende oss en e-post eller ringe oss. Vi vil da umiddelbart sende riktig vare sammen med returetikett slik at du kan sende feil vare tilbake. Det forutsatt at produktet er intakt og uåpnet.
Jeg har bestilt noe feil, hva gjør jeg?
Hvis du angrer på kjøpet innen 14 dager, er du velkommen til å returnere varen til oss og få bestillingen kreditert. Vi forventer imidlertid at varen returneres i vesentlig samme stand og mengde. Hvis varen er brukt på en måte som åpenbart forringer salgsverdien, faller angreretten bort. I mange tilfeller utgjør originalemballasjen en betydelig del av produktets verdi, og vi vil derfor gjerne ha den returnert sammen med produktet.
Når du sender noe tilbake til oss, er det svært viktig at du tydelig skriver ordrenummeret ditt på pakken slik at vår returavdeling kan se hvilken ordre det tilhører. Når du avbestiller et kjøp, dekker du fraktkostnadene selv.
Merk. Spesialproduserte eller spesialtegnede varer kan normalt ikke returneres uten vår leverandørs skriftlige bekreftelse, og da kun på hans vilkår.
Vi tar ikke tilbake varer som er levert og produsert etter spesialbestilling.
Hva om varen du sendte meg slutter å fungere?
Hvis varen du kjøpte slutter å virke innen 1 år, vil garantien vår dekke dette, og vi vil bytte for en ny vare uten videre.
Ring oss eller send oss en e-post før du returnerer en defekt vare.
Den defekte varen sendes til oss merket med ordrenummeret. Så snart vi har mottatt den defekte varen, sender vi en ny.
Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått på grunn av feil bruk av produktet eller annen adferd som har forårsaket skade på produktet.
Vi forventer , at du reklamerer innen "rimelig tid" etter at feilen/mangelen ved produktet er oppdaget. Hvis du klager innen to måneder etter at mangelen ble oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.
Hva om jeg vil kansellere bestillingen min?
Da bør du ringe oss så fort som mulig slik at vi kan gjøre det før den pakkes. Du er også velkommen til å sende en e-post, men her er det en risiko for at vi ikke ser den raskt nok til å kunne slette den.
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Du kan se ordrestatusen i kundekontoen din. Her vil det enten stå at bestillingen er "under behandling" (som betyr at vi pakker den, men den er ikke sendt herfra ennå), eller at den er "Fullført" (som betyr at bestillingen din er sendt ) .
Du vil også motta et spor & sporingsnummer fra oss, slik at du kan følge sendingen din fra den er skannet inn på postkontoret og til du mottar den.
Hvorfor er det ingen informasjon når jeg klikker på Track and Trace-nummeret mitt?
Du kan kun spore bestillingen din fra det øyeblikket Post Danmark skanner bestillingen din inn, som vanligvis er ca. 19. Du mottar track and trace-nummeret fra oss allerede når vi bestiller bestillingen din, og derfor vil det ta noen timer før du kan "bruke" nummeret til å følge forsendelsen.
Hva er bankopplysningene dine?
De er: Danske Bank: Reg: 4387. Konto: 4681016252
Hva betyr kompatibel?
Det betyr ganske enkelt at det ikke er en original vare, men en som kan erstatte originalen.
I mange tilfeller har vi både et originalt og et kompatibelt batteri – og uansett om du velger det ene eller det andre, kan vi stå inne for kvaliteten. Vi selger kun kompatible batterier av god kvalitet, så du trenger ikke være nervøs for å kjøpe våre kompatible versjoner. Ofte er det faktisk høyere kapasitet i de kompatible batteriene (mobil / bærbar PC).
Bør jeg bruke en spesiell lader for eneloop-batterier?
Nei, det bør du ikke.
Kontakt oss:
Hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å sende oss en e-post eller ringe oss. Vi er tilgjengelig på telefon alle hverdager fra kl. 08.00 til 15.00 (fredag til kl. 14.00). Du er selvfølgelig også velkommen til å kontakte oss dersom du ser etter et produkt som ikke er i vårt sortiment. Så skal vi undersøke om det er noe vi eventuelt kan få hjem til deg.
Åpningstider:
Mandag-torsdag: 8-15
Fredag 8-14
Tel.: +45 7640 7010
Fax: +45 7589 7216
Email: sales@lakuda.dk eller info@lakuda.dk